اجمل اخوات
دخول

لقد نسيت كلمة السر

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» تحميل فيلم المصلحةكامل
الأحد يوليو 29, 2012 6:22 pm من طرف noda

» تحميل فيلم ركلام
الأحد يوليو 29, 2012 6:21 pm من طرف noda

» البوم ابو الليف خليك فى النور يا امور 2012
الأحد يوليو 29, 2012 6:18 pm من طرف noda

» البوم سامو زين 2012 الورد الاحمر mp3
الأحد يوليو 29, 2012 6:15 pm من طرف noda

» البوم اليسا 2012 اسعد واحدة
الجمعة يوليو 20, 2012 6:05 pm من طرف noda

» وردة حمراء .... بيضاء .... قنبلة
الخميس فبراير 16, 2012 10:02 pm من طرف noda

» الي بوصل رقم 8 يسجن واحد في الثلاجة
الخميس فبراير 16, 2012 9:58 pm من طرف noda

» هقلك اسم وتقلى يقربلك ايه
الخميس فبراير 16, 2012 9:56 pm من طرف noda

» لعبه سحر
الخميس فبراير 16, 2012 9:42 pm من طرف noda

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 35 بتاريخ الجمعة يوليو 01, 2011 9:38 pm
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 83 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو fatma فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 3620 مساهمة في هذا المنتدى في 569 موضوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الساحرة الصغيرة
 
roro
 
اجمل اخوات
 
بطوطه
 
Roraa
 
noda
 
eng_dodo
 
ندى
 
Ramy
 
capochenoo
 

مشاهدة مباشرة بدون تحميل
 
 

فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

اذهب الى الأسفل

default فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف roro في الإثنين مارس 15, 2010 6:40 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا كلنا عارفين المثل اللي بيقول \\\" اللي اختشوا ماتوا \\\" هم فعلا ماتوا
من زمان .

انا النهارده عايز اتكلم في موضوع الغيره بس مش الحكايات بتاعت
الافلام وقصص الف ليله وليله .

لا الغيره اللي انا بتكلم عليها هي الغيره علي الاهل وعلي البيت .
اللي هي ضاعت وتوفاها الله من بتاع خمناشر تمناشر سنه \\\" الله يرحمها \\\"
امثله .....

الاخ لما يدخل اوضه اخته ويلاقيها ماليه الحيطان بصور تموره
وحاطه السماعات علي ودانها وسرحانه مع اغنيه \\\" عنيه بتحبك وقلبي
بيحبك دا يبقي ايه \\\" دا يبقي مياصه وقله ادب ..... ومع ذلك يبقي فاتح
بقه بابتسامه عريضه ويقول انتي مش هتسيبك من تامر بتاعك ده
وركزوا علي كلمه بتاعك تروح هي تقوله انا بحب تامر جدا يروح
باصص لها زي الاسد ويقول ايييييييييييه بتقولي ايه دا هيثم شاكر
برقبته .(بيفهم اوى الاخ ف الموسيقى)
الله عليه راجل ولا كل الرجاله .




ولا المذيعة اما تقابل الراجل الفنان ومراته في الشارع وتسأل مراته انتي بتحبي
مين من الممثلين تقولها احمد عز يروح البطل اللي جمبها يقول بابتسامه
عريضه وانا كمان (حاجه تشرف )
ولا الممثل نفسه والامثله كتيره يبقي بيتفرج عي العرض الخاص بتاع
الفيلم بتاع مراته ويلاقيها طول الفيلم في حضن البطل وهو
كوووووووووووووووول ولما البطل يبوسها في اخر الفيلم وطول الفيلم كمان تلاقيه وقف بيسقف ومبسوط وبيقول بفخر مبروك يا حبيتي عقبال
الفيلم الجاي .


والاب اللي سايب بنته تتعلم وتاخد كل ثقافتها من الافلام العربي والاجنبي .
واللي بيشوف اخته في الجامعه واقفه مع صاحبها وعادي وفي البيت
تسمعه يبقولها يا شوشو هيثم بيتصل عليكي مش دي الرنه بتاعت ه وهي
تقوله وانت زيزي بعتتلك رساله .حاجه جميله


كفايه ولا اقول كمان



دا يبقي انحلال كل واحد من دول لا يغير علي اهل بيته ضاعت منه كل معاني الرجوله بل وضاع منه كل شئ
والامثله دي موجوده في مجتمعنا بدون شك واكتر منها كمان .
احنا بقينا كووووووووول علي الاخر نسينا التقاليد وتعاليم الدين ومشينا وراشعارمــــتـــبـــقــــــاش خـــنـــــيــــــق
فرفش وخلي اللي حوليك يفرفشوا
علي الدنيا السلامه

وفى الاخر
الله يرحمك يا ........
وشكـــرااا




ايه رايكم فى الكلام اللى بقوله ده يا ريت كل واحد يقول رايقه بصراحه
avatar
roro
نائب المدير

عدد المساهمات : 765
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 23
الموقع : اجمل اخوات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف roro في الثلاثاء مارس 16, 2010 6:53 pm

فييييييييييييييييييييييين الردود
avatar
roro
نائب المدير

عدد المساهمات : 765
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 23
الموقع : اجمل اخوات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف الساحرة الصغيرة في الثلاثاء مارس 16, 2010 8:15 pm

هههههههههههههه
هههههههههههههههههههه

بجد رورو هو الموضوع فعلا حلو

ومن غير انكار احنا فعلا بنقول احنا بنحب الممثل

كذا بس انا واكيد ناس كتير بنكون حابين الممثل ده

عشان تمثيله مقنع او هو مغنى صوته كويس يعنى

بمعنى اصح مش بنحبه لشخصه

بس بصراحة اخويا عمره ما قال لى ده المغنى كذا

احلى لانه رافض تماما اننا نسمع اغانى

وميرسي يا قمر على مواضيعك الجميلة
avatar
الساحرة الصغيرة
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات

عدد المساهمات : 859
السٌّمعَة : 24
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 24
الموقع : فى ارض الله الواسعة (مصر)

http://www.mrnmrn.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف اجمل اخوات في الثلاثاء مارس 16, 2010 9:31 pm

طبعا مرسى على الموضوع الجميل بس احنا مش عندنا اخوات ولاد يا رورو طبعا انتى عارفه يابوسى
بس انا طبعا ماكنتش اتمنى انى اشوف كده طبعا
مرسى على الموضوع الهايل

_________________
avatar
اجمل اخوات
Admin

عدد المساهمات : 510
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 27
الموقع : منتدى اجمل اخوات

http://mrnmrn.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف roro في الخميس مارس 18, 2010 7:55 pm

ايوه يا بوسى طبعا انا عارفه ان مش كل الناس بتعمل كده بس الاغلبيه دلوقتى كده وده بقى حال المجتمع بتاعنا انه بيحاول يقلد السلبيات اللى موجوده فى المحتمعات التانيه مش بيهتم باى حاجه تانيه تفيده
مرسى ليكى يا بوسى نورتى الموضوع بكلامك الجميل
ومرسى ليكى يا مونى ههههههههههه
وطبعا انا عارفه اننا معندناش اخوات ولاد هههههههههههههه
نورتوا يا قمرات
avatar
roro
نائب المدير

عدد المساهمات : 765
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 23
الموقع : اجمل اخوات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف بطوطه في الإثنين يونيو 14, 2010 9:57 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


تحفة يارورو


تيلم أيدك ياقمر
avatar
بطوطه
عضو مميز

عدد المساهمات : 457
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 22
الموقع : بين أحضان السماء أكيد (مصر)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فرفش وخلى الى حواليك يفرفش ....متبقاش خنيق

مُساهمة من طرف roro في السبت يونيو 26, 2010 3:29 pm

نورتى الموضوع يا بطوط
avatar
roro
نائب المدير

عدد المساهمات : 765
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 23
الموقع : اجمل اخوات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى